- Manager: dr. Mihai Glod
- Director Medical: dr. Cătălina Ciolpan
- Director Financiar Contabil: Roberto Cristian Roman
AUDIENȚE
Manager – Dr. Mihai Glod
Miercuri 10:00 – 12:00
Director Medical – Dr. Cătălina Ciolpan
Miercuri 12:00 – 14:00
Director Financiar Contabil – Ec. Roberto Cristian Roman
Miercuri 8:00 – 10:00
Persoanele care solicită audiență la conducerea Spitalului Clinic Căi Ferate Iași sunt rugați să se adreseze direct secretariatului spitaluluisausă completeze cererea pentru primirea în audiență.
Modalități de transmitere a cererii de înscriere în audiență:
a) cererea se depune personal la secretariatul spitalului
b) cererea se transmite electronic, pe adresa de e-mail a spitalului: secretariat@spitalcfiasi.ro
c) cererea se transmite prin fax: 0232 264 013
Descărcați Cererea pentru primire în audiență (PDF).
CONSILIUL MEDICAL
Președinte: Dr. Cătălina Ciolpan – Director medical
Membri:
- Univ. Dr. Irina-Mihaela Eșanu – Secția Clinică Medicină Internă
- Șef lucrări Dr. Mihai Glod – Secția Clinică Chirurgie Generală
- Șef lucrări Dr. Mihaiela Chicu – Secția Clinică Recuperare, Medicină Fizică și Balneologie
- Univ. Dr. Daniel-Constantin Brănișteanu – Secția Clinică Oftalmologie
- Univ. Dr. Daciana-Elena Brănișteanu – Secția Clinică Dermatovenerologie
- Univ. Dr. Alexandru Vlase – Secția Clinică ORL
- Izabela-Lăcrămioara Frunză – Secția Neurologie
- Iulia-Andreea Mihălcuț – Secția A.T.I.
- Mirela Sîrbu – Laborator Radiologie și Imagistică Medicală
- Mirela Grigorovici – Serviciul de Anatomie Patologică
- Ofelia Lică – Laborator Analize Medicale
- Petruța Drugociu – Compartiment de Prevenire a Infecțiilor Asociate Asistenței Medicale
- Șef Diana-Cristina Glod-Vasian – Farmacie spital
- Livia-Greta Pădure – Ambulatoriu integrat al spitalului
- Octavian-Alexandru Albu – Ambulatoriul de specialitate Suceava
- Andreea Băhnăreanu – Responsabil cu managementul calității – statut de invitat
Secretar: As. Univ. Dr. Vlăduț-Mirel Burduloi
- Filip Viorica – MTI – Serviciul Afaceri Europene și Relații Internaționale
- Micudă Ioan-Cristinel – MTI – Serviciul Achiziții Publice si Servicii Interne
- Niculae Anișoara – MTI – Direcția Comunicare, Dialog Social și Relații Instituționale
- Lazanu Cristina Iulia – MTI – Direcția Autorizații de Construire, Reglementari Tehnice si Mediu
- Prof. Univ. Dr. Laura Solovăstru Gheucă – UMF Gr. T. Popa Iași
- Dr. Aursulesei Dragoș Lucian – Colegiul Medicilor Iași
- Grădinaru Anișoara – Membru cu statut de invitat – Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
- Badea Simion Marian – MTI – Direcția Comunicare, Dialog Social și Relatii Institutionale
- Călin Gheorghe – Compartimentul Audit Public Intern
- Conf. Univ. Dr. Eșanu Irina-Mihaela – UMF Gr. T. Popa Iași
- Dr. Alexa Ioana Dana – Colegiul Medicilor Iași
- Hurdubae Petronela – Membru cu statut de invitat – Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
Membrii permanenți:
- Dr. Mirela Grigorovici – Președinte Consiliul etic
- Conf. Dr. Irina Eșanu
- Dr. Izabela Frunză
- Dr. Cătălin Constantin
- As. med. Iuliana Matei
- As. med. Marcela Chițac
- Vlad Ghigă – reprezentant ACMIM (Asociația Copilul Meu – Inima Mea)
Membrii supleanți:
- Dr. Elena Porumb-Andrese
- Dr. Gabriela Canschi
- Dr. Stela-Maria Leonte
- As. med. Antonela Butnaru
- As. med. Lenuța Deliu
- Sorin Grădinariu – reprezentant ACMIM (Asociația Copilul Meu – Inima Mea)
Secretar permanent: Băhnăreanu Andreea
Secretar supleant: Iftime Carmen
AGENDA CONDUCERII
ConformOrdinului nr. 921/2006 al ministrului sănătăţii publice pentru stabilirea atribuţiilor comitetului director din cadrul spitalului public, Comitetul Director al Spitalului Clinic Căi Ferate Iașiare următoarele atribuţii:
- elaborează planul de dezvoltare al spitalului pe perioada mandatului, în baza propunerilor scrise ale consiliului medical;
- elaborează, pe baza propunerilor consiliului medical, planul anual de furnizare de servicii medicale al spitalului;
- propune managerului, în vederea aprobării:
a) numărul de personal, pe categorii şi locuri de muncă, în funcţie de reglementările în vigoare;
b) organizarea concursurilor pentru posturile vacante, în urma consultării cu sindicatele, conform legii;
- elaborează regulamentul de organizare şi funcţionare, regulamentul intern şi organigrama spitalului, în urma consultării cu sindicatele, conform legii;
- propune spre aprobare managerului şi urmăreşte implementarea de măsuri organizatorice privind îmbunătăţirea calităţii actului medical, a condiţiilor de cazare, igienă şi alimentaţie, precum şi de măsuri de prevenire a infecţiilor nosocomiale, conform normelor aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii publice;
- elaborează proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului, pe baza centralizării de către compartimentul economico-financiar a propunerilor fundamentate ale conducătorilor secţiilor şi compartimentelor din structura spitalului, pe care îl supune aprobării managerului;
- urmăreşte realizarea indicatorilor privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli pe secţii şi compartimente, asigurând sprijin şefilor de secţii şi compartimente pentru încadrarea în bugetul alocat;
- analizează propunerea consiliului medical privind utilizarea fondului de dezvoltare, pe care îl supune spre aprobare managerului;
- asigură monitorizarea şi raportarea indicatorilor specifici activităţii medicale, financiari, economici, precum şi a altor date privind activitatea de supraveghere, prevenire şi control, pe care le prezintă managerului, conform metodologiei stabilite;
- analizează, la propunerea consiliului medical, măsurile pentru dezvoltarea şi îmbunătăţirea activităţii spitalului, în concordanţă cu nevoile de servicii medicale ale populaţiei, dezvoltarea tehnologiilor medicale, ghidurilor şi protocoalelor de practică medicale;
- elaborează planul de acţiune pentru situaţii speciale şi asistenţa medicală în caz de război, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale şi alte situaţii de criză;
- la propunerea consiliului medical, întocmeşte, fundamentează şi prezintă spre aprobare managerului planul anual de achiziţii publice, lista investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii curente şi capitale care urmează să se realizeze într-un exerciţiu financiar, în condiţiile legii, şi răspunde de realizarea acestora;
- analizează, trimestrial sau ori de câte ori este nevoie, modul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contracte şi propune managerului măsuri de îmbunătăţire a activităţii spitalului;
- întocmeşte informări lunare, trimestriale şi anuale cu privire la execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli, pe care le analizează cu consiliul medical şi le prezintă autorităţii de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, precum şi Ministerului Sănătăţii Publice, respectiv ministerelor cu reţea sanitară proprie, la solicitarea acestora;
- negociază, prin manager, directorul medical şi directorul financiar-contabil, contractele de furnizare de servicii medicale cu casele de asigurări de sănătate;
- se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea majorităţii membrilor săi ori a managerului spitalului public, şi ia decizii în prezenţa a cel puţin două treimi din numărul membrilor săi, cu majoritatea absolută a membrilor prezenţi;
- face propuneri privind structura organizatorică, reorganizarea, restructurarea, schimbarea sediului şi a denumirii spitalului;
- negociază cu şeful de secţie/laborator şi propune spre aprobare managerului indicatorii specifici de performanţă ai managementului secţiei/laboratorului/ serviciului, care vor fi prevăzuţi ca anexă la contractul de administrare al secţiei/laboratorului;
- răspunde în faţa managerului pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin;
- analizează activitatea membrilor săi pe baza rapoartelor de evaluare şi elaborează raportul anual de activitate al spitalului.